سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 94/3/15 | 11:31 صبح | نویسنده : م شادمانفر

حاجی میرزا در سخنانی که بازتاب گسترده ای در رسانه های ا. ین کشور فارسی زبان آسیای میانه داشته است، گفت: حضرت علی(ع) که نزدیکترین فرد به پیامبر اسلام (ص) بود، شکل گیری گروهک تروریستی و تکفیری داعش را پیش بینی و محکوم کرده بود.

 

وی افزود: امام علی (ع) در حدیثی فرموده است که روزی کسانی با پرچم سیاه پیدا شده، مردم را به حق دعوت می کنند ولی خودشان در راه حق نیستند. این افراد، خود را با کنیه هایی همچون ابوخالد،ابوداود و نسب هایی که عموماً نام شهرهاست، معرفی می کنند مثل ابوخالد فلسطینی، ابوداود مصری یا ابوخالد کولابی.

 

این واعظ تاجیک تصریح کرد: در پیش بینی حضرت علی (ع) آمده است که این افراد مو های درازی همچون موهای زنان دارند.

 

حاجی میرزا با بیان اینکه امام علی (ع) پیش بینی کرده است که در نهایت بین این گروه که نشان آنها، یک پرچم سیاه است، اختلاف افتاده و از بین می روند، گفت: « من یقین دارم که به زودی این پیش بینی محقق شده و این گروهک تروریستی بر اثر بروز اختلاف در بینشان از بین خواهد رفت و همه این فلاکتها و کشتاری که راه انداخته اند، تمام خواهد شد.»

 

همزمان با این اظهارات حاجی میرزا، شورای علمای تاجیکستان نیز روز گذشته با صدور فتوایی، داعش را یک گروه ضد دین خواند و پیوستن به این گروه را حرام و گناه کبیره دانست. انتشار برخی خبرها در هفته های اخیر مبنی بر پیوستن شماری از شهروندان تاجیک به نیروهای داعش، موجی از نگرانی را در میان مقامها و مردم این کشور آسیای میانه برانگیخته است.

 

حاجی میرزا که از روحانیون معروف و بانفوذ تاجیکستان به شمار می رود، چندی پیش نیز هشدار داده بود اکثر نیروهای تاجیک داعش، پیروان سابق فرقه سلفیه هستند که قبلا در تاجیکستان، به غیر از خود، همه را مشرک و کافر می دانستند.

 

وی تاکید کرده بود که علت پیوستن جوانان تاجیک به این گروه تروریستی، نداشتن دانش و درک درست از اسلام است و در این زمینه، روشهای قهرآمیز و محدودکننده دولت علیه مراکز دینی نیز تاثیر داشته است. به همین دلیل، دولت باید در سیاستهای دینی خود بازنگری کند.

 

موضع گیریهای انتقادآمیز در قبال دولت تاجیکستان موجب شده بود تا حاجی میرزا به همراه شماری دیگر از روحانیون سرشناس این کشور برای مدتی ممنوع المنبر شوند.

 

حاجی میرزا از روحانیون سرشناس منطقه کولاب تاجیکستان است




تاریخ : جمعه 94/3/15 | 11:16 صبح | نویسنده : م شادمانفر

مؤسسه‌ی رانیمد تراست در انگلستان که به امر تبعیض و نفرت در این کشور می‌پردازد، در 1997 اسلام‌هراسی را ترس و نفرت از اسلام و بنابراین ترس و نفرت از همه مسلمانان تعریف کرد وقتی به ریشه یابی علت این ترس و نفرت می پردازید بی شک اعمال تروریستی گروه های تکفیری و تروریستی مدعی اسلام گرایی علت اصلی تمام این ترس ها و نفرتها است. این روزها با تعریفی که تروریست های تکفیری از اسلام ارائه کردند دوباره هولیگانهای ضد اسلام را در امر اسلام هراسی فعال کرده اند.




تاریخ : پنج شنبه 94/3/14 | 7:25 عصر | نویسنده : م شادمانفر

این روزها نام یک بازیِ مخصوص “تلفن های همراه هوشمند” به نام “کلاش اف کلنز” به شدت در میان نسل جوان و نوجوان بر سر زبان ها افتاده است.

شما در قالب این بازی استراتژیک و جذاب به جنگ های قبیله ای پرداخته و از قلعه خود دفاع می کنید.

 

این بازی یکی از پر فروش ترین بازی ها و جذاب ترین بازی های دنیا می باشد.

 

بر اساس گزارشات مالی منتشر شده ، بازی کلش اف کینز که توسط یک کمپانی فنلاندی طراحی شده است ، روزانه 654000 دلار برای گردانندگان آن در آمد زایی دارد.

 

این درآمد زایی از چه طریقی انجام می شود؟در حقیقت در این نوع بازی های آنلاین شما جهت دریافت یک سری تجهیزات و آپشن های اضافی باید قدری پول خرج کنید و این تراکنش ها کم کم زیاد می شوند … اکثر محتویات و قابلیت های بازی رایگان و به اصلاح آنلاک و باز هستند اما برای این که قوی تر شوید باید کمی پول خرج کنید تا ابزار آلات هجومی و دفاعی قوی تری خریداری کنید یا اگر به الماس و منابع بیش تری نیاز دارید باید آن را بخرید.

 

مضرات بازی کلش اف کلنز

 

یاد دادن استراتژی های خاص و محدود در این بازی شما به ظاهر فکر می کنید که خلاقیت دارید و بر اساس خلاقیت خود بازی می کنید ولی در حقیقت در زمین سازندگان بازی می کنید و از استراتژی های آنها تبعیت می کنید. پس خلاقیتی در کار نیست بلکه به شما آموزش داده می شود که آنگونه که آنها می خواهند فکر کنید و عمل نمایید.

 

اهمیت نداشتن کشته شدن سربازان برای یک فرمانده حفظ جان سربازان در کنار رسیدن به هدف اهمیت دارد امابرای شما در این بازی مثل یک پادشاه ستمگر فقط رسیدن به منابع دیگران و پیشرفت و کسب امتیاز اهمیت دارد و سربازان بردگان شما برای رساندن شما به اهدافتان هستند.

 

ترویج خشونت این بازی تخم خشونت را در وجود ما و مخصوصا کودکان می کارد.خراب کردن همه چیز شما برای کسب غنایم همه چیز دهکده دشمن را نابود می کنید.

 

ول خراب کردن سرزمینهای کوچک:

 

این قانون جنگل است که قوی تر ضعیف تر را نابود می کند. در این بازی هم برای رسیدن به منابع بیشتر باید اول از نابود کردن و غارت سرزمین های کوچکتر شروع کنید تا به موفقیت برسید.

 

اسمها و علائمی که در این بازی ترویج می شود با نمادهای فراماسونری و اومانیستی و جنگهای صلیبی و شیطان پرستی قرابت زیادی دارد.(در این باره در آینده بیشتر سخن خواهیم گفت)

 

اصل اساسی این بازی مبتنی بر توسعه طلبی و کشورگشایی و طمع داشتن به اموال دیگران و پیشرفت از طریق غارت دیگران بنا نهاده شده است.

 

در این بازی معمولاً مثلا به طور رندوم ولی در عمل کاملاً عمدی اعراب در برابر ایرانیان قرار می گیرند و دشمنی را میان آنها تقویت می کند و درگیریهای لفظی در رومها اتفاق می افتد.(در این باره در آینده بیشتر سخن خواهیم گفت)

 

اتحاد دهکده ها برای نابودی دهکده های دیگر برای افزایش سرعت پیشرفت و حذف رقبا شما با دیگران متحد می شوید تا دهکده های کوچکتر را نابود کنید. این موضوع ما را یاد تشکیلات ناتو و ائتلاف های امریکا می اندازد.

 

این بازی طبق اعتراف بازیکنان حرفه ای آن به شدت وقت را تلف می کند و اعتیادآور است.

 

در این بازی شما در یک دور باطل هستید. به ظاهر دارید پیشرفت می کنید ولی چه پیشرفتی؟ پیشرفت برای رسیدن به چی؟ آپگرید می کنید غارت میکنید که بزرگ شوید تا دوباره آپگرید شوید تا سرزمین بزرگتری را غارت کنید و دوباره پیشرفت کنید که آپگرید کنید که غارت کنید که بزرگ شوید که آپگرید کنید و غارت کنید که بزرگ شوید




تاریخ : پنج شنبه 94/3/7 | 8:36 عصر | نویسنده : م شادمانفر

 

 

در این چند مدت اخیر رهبرمعظم انقلاب ، آیت الله خامنه ای درسهای بزرگی به ملت دادند چه آنهایی که بدون شناخت رهبری سنگ ولایت رابه سینه می زنند و چه مخالفان وسبزی ها که بیست وچهار ساعته ناجوانمردانه بر علیه رهبری شعار می دهند ، باید درس گرفت ورهبری را دقیق تر شناخت .

 

***********************

درس اول: 

 

در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) واعطای سردوشی ازجانب مقام معظم رهبری ، افسر ، بعد از گرفتن سردوشی با احترام نظامی شعار الله اکبر جانم فدای رهبر سرداد ، که رهبری درسخنانی تن انسان را هدیه خداوند بیان کردندو صاحب اصلی آن را خدای متعال ذکر کردند و فرمودند از لحاظ شرعی فدای جان ، به بنده جایز نیست و از خداوند سلامتی جان افسران را طلبیدند و دعا کردند و بدین ترتیب ناراحتی خودشان را از این شعار اعلام کردند و خواستارحذف شعار جانم فدای رهبر شدند

 

***********************

 

درس دوم: 

 

در دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان که رهبری را علی زمان می خواندند و نام رهبری را بعداز نام امام علی وامام مهدی می آوردندواکنش نشان دادندوفرمودند امامان ما پاک ومعصوم بودند و من ، بنده ساده ای مثل تمام بندگان خدا هستم ، رهبری فرمودند : اون چهره های نورانی کجاو بنده گنهکار کجا و از همه خواستند رهبری رابا امامان معصوم مقایسه نکنند

 

***********************

 

درس سوم:

 

 در نمایشگاه کتاب امسال نیر هنگام بازدید رهبری از غرفه ها ، یکی از ناشران ، قرآنی رابه رهبری دادند واز ایشان خواستند که امضاء کنند ، اما رهبری فرمودند من به قرآن دست بزنم دست من تبرک میشود با تبسم آرام همیشگی شان قرآن راگرفتند و بوسیدند وپس دادند و نهایت تواضع و فروتنی خود رانشان دادند

 

***********************

 

درس چهارم:

 

 مسافران هواپیما تهران مشهد شاهد حضور مقام معظم رهبری در کنار خویش بودند رهبر معظم انقلاب باهواپیمای عادی به مشهدسفرکردند وقتی مهماندار مثل همیشه دعای برخاستن را می خواند وبرای سلامتی رهبر ، صلوات می دهد رهبری ناراحت می شود وبه مسئولین هواپیمایی تذکر دادند که این دعا را حذف کنند . 

 

 "" خدایا به خاطر اینچنین رهبری فرزانه و متواضع و مدبر تو را شکر می گوییم ""

 




تاریخ : پنج شنبه 94/3/7 | 6:57 عصر | نویسنده : م شادمانفر

رهبرعزیزانقلاب یک تنه واردمیدان شده..      

مدعیان اصول گرایی و ولایتمداری کجایند؟؟؟

چراحرف نمیزنند!!!

خدایا رهبرمظلوم مارا یاری کن و از دست برخی 

خواص رأس فتنه نجات بده...

.................................................

زمانه عجیبی ست!

برخی مردمان،امام گذشته راعاشقند،

نه امام حاضررا،

میدانی چرا؟

امام گذشته راهرگونه بخواهندتفسیرمیکنند

اما،امام حاضررابایدفرمان برند!

واینگونه کوفیان

"عاشورا"رارقم زدند....

سیدشهیدان اهل قلم

"شهیدمرتضی آوینی"

 




  • paper | بک لینک | میله