سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 94/11/16 | 2:26 عصر | نویسنده : م شادمانفر

بهتر نبود به جای اینهمه زحمت برای نظر گرفتن از علمای مختلف جهت تایید اجتهاد سید حسن مصطفوی و فشار به شورای نگهبان ایشان از فرصت های این شورا برای امتحان استفاده میکردند و یک فقره امتحان می دادند و مراتب علم و اجتهاد خودشان را به راحتی اثبات میکردند و مشتی محکم بر دهان دلواپسان میکوبیدن ؟!

 

آنوقت خیال همه راحت بود که علاوه بر شناخت فوتبال و علی دایی و بازیکنانش، ایشان دارای قوه تشخیص صفات رهبر به عنوان یک خبره هم هستند!

 

درسته که ایشون کرسی درس داره، اما درس دادن بعضا مثل حفظ کردن یه سخنرانیه و موقع امتحان کتبی و بخصوص شفاهی مشخص میشه که طرف چند مرده حلاجه

 

مطلب بعدی هم که ایشان در سال 70 و در سن حدودا 20سال وارد حوزه شدند، یکی باید تحقیق کنه قبل سن 20 سالگی هم ایشون همین طوری نابغه! بودند یا بعد از 20 سالگی نابغه شدند که ظرف مدت کوتاهی موفق به برپایی کرسی درس خارج و علامگی شدند.

 

یعنی مثلا ایشون مثل محمد حسین طباطبایی بوده و در کودکی گمنام بوده !!

 

کلام آخر ایشون اخیرا گفتند : نباید این اتفاقات (عدم احراز صلاحیت علمی وی) در امید مردم نسبت به آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند!!

 

می خواستم بگم امام بزرگوار و عظیم الشان انقلاب در مورد خودشان با تواضع و فروتنی فرمودند : با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی ایجاد نخواهد شد! و ...

 

اونوقت شما چطور به خودتون اجازه میدید که فکر کنید این اتفاقات در امید مردم نسبت به آینده انقلاب خللی ایجاد می کند؟! 

 

آسید حسن، برادر گرامی مواظب باشید در دام هیچ کس قرار نگیرید تابیش از این، خللی در ذهن و نظر مردم نسبت به شما ایجاد نشود.

عالیجناب قبل از شما خیلیها رو سوزونده و نزارین با شما هم همون معامله رو بکنه !!

 

 




  • paper | بک لینک | میله