سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 94/5/12 | 7:47 عصر | نویسنده : م شادمانفر

 

پنچ شنبه شب گذشته، رهبر فرزانه انقلاب به همراه خانواده، فرزندان، عروس ها، دامادها و نوه های شان به تماشای انیمیشن «شاهزاده روم» نشستند. در زمان اکران این انیمیشن برخی از عوامل نیز حضور داشتند.

در پایان نمایش فیلم رهبر فرزانه انقلاب در جمع عوامل فیلم، به کارگردان، تهیه کننده و عوامل این انیمیشن فرمودند: «خیلی خوب بود.» ایشان همچنین انگشتر خود را به عوامل انیمیشن «شاهزاده روم» هدیه کردند.


افلاکیان» است. انیمیشنی که با هزینه‌ای به مراتب کمتر از انیمیشن‌های مشابه ایرانی و خارجی و با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی در حال تولید است.

این انیمیشن که کیفیتی منحصر بفرد در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد به صورت 3D ساخته می‌شود و پس از تولید قابلیت اکران در سینماهای ایران و جهان را دارد. سفارش دهنده اصلی «شاهزاده روم» یک موسسه لبنانی است اما این پروژه با همکاری شرکای ایرانی در حال ساخت است.

حجت الاسلام حسن ودود، مدیر مسئول موسسه فرهنگی «سلوک افلاکیان» و حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری «هفت سنگ» پیش بینی می‌کنند که مراحل تولید این انیمیشن تا پایان نیمه اول امسال کامل شده و «شاهزاده روم» آماده اکران در سینماها شود.


یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند «شاهزاده روم» را از همتایان قبلی خود متمایز کند سرمایه‌گذاری خصوصی این پروژه است. تاکنون تولید انیمیشن‌های سینمایی متعددی توسط نهادهای مختلف در ایران با هزینه‌های میلیاردی کلید خورده است اما تنها «تهران 1500» بود که پس از 5 سال توانست به روی پرده سینما برود. «شاهزاده روم» با بودجه‌ای بسیار کمتر از یک میلیارد تومان در طول 8 ماه آماده اکران می‌شود تا رکوردهای انیمیشن سینمای ایران در انحصار اثری با محوریت امام زمان (عج) باشد.

هادی محمدیان و مهدی پاکدل دو انیمیشن‌سازی هستند که خالقان «شاهزاده روم» محسوب می‌شوند. انیمیشن سازانی که کیفیت اثر فعلیشان را می‌توان از آثار قبلیشان مانند «آی کیو 170» و «مردی که خودش را کشت» پیش بینی کرد.







تاریخ : یکشنبه 94/5/11 | 8:15 عصر | نویسنده : م شادمانفر

رهبرانقلاب هشت خطردرکمین جوان ایرانی را اینگونه خطاب کردند:

1.پشت کردن به انقلاب

2.یاس و ناامیدی

3.منزوی شدن

4.رفتارتکفیری

5.افراط وتفریط

6.نفوذدشمن

7.ظلم به دیگران

8.انقلابی منفی شدن




تاریخ : یکشنبه 94/5/11 | 7:56 عصر | نویسنده : م شادمانفر

برنامه جهانی فیس‌بوک این است که کل جمعیت جهان را با کشاندن‌شان به این سایت به نحوهای مختلف، شرطی کند

هرچه جلوتر می‌رویم بیش‌تر به جنبه‌های شرورانه این کار پی می‌بریم.یک شرطی‌ساز آنلاین تمام‌عیار است. از این ابزار جهت رهگیری، تهیه سند و سوء استفاده از اطلاعات نیمی از همه افرادی استفاده می‌شود که به اینترنت وصل می‌شوند. فیس‌بوک به‌رغم انتظاری که کاربران از آن دارند، یعنی تسهیل شیوه‌های ارتباط با افراد و شرکت‌های مورد نظر، مشخصه‌هایش را علیه کاربران خود طرح‌ریزی کرده است، به طوری که کاربران را به کانالی هدایت کند تا فقط پست‌های گزینش شده را منتشر کنند و سراغ برخی پست‌های خاص نروند. فیس‌بوک با این عمل “سانسور نرم” است که افکار عمومی را در اختیار گرفته است.

این حرف‌ها، گمانه‌زنی یا فرضیه‌پردازی نیست. سایت internet.org فاش کرد که این برنامه در ماه ژوئیه در کشور زامبیا و ماه اکتبر در تانزانیا منتشر شد. برنامه حاوی موارد زیر بود:‌ فیس‌بوک، هواشناسی، ویکی‌پدیا، جستجوی گوگل، سایت‌های اشتغال‌یابی و دست آخر برنامه “حقوق، سلامت و بهداشت زنان”. یکی از سرویس‌دهندگان محلی که شعبه‌ای از کمپانی هندی “ایندین تلکو” است، این خدمات را به صورت رایگان و بدون هزینه اینترنتی در اختیار کاربران گذاشت. تأثیر این برنامه روی جامعه زنان این دو کشور باورنکردنی بود!

این برنامه‌های رایگان، دستورکارهای غرب را دنبال می‌کنند و البته اجازه دسترسی به فیس‌بوک را به فرد می‌دهند، فیس‌بوکی که ثابت شده اطلاعات افراد را ذخیره می‌کند و مورد سوء استفاده قرار می‌دهد. درست است که این برنامه‌ها اجازه دسترسی رایگان و یک احساس آزادی و قدرت به کاربر می‌دهند، اما فیس‌بوک این اختیار را به کاربران نداده که هر محتوایی را می‌خواهند، آزادانه به اشتراک بگذارند. این سایت از طریق فیلترهای متعددی که دارد، تنها پست‌های خاصی را به کاربران نشان می‌دهد.

این موضوع نشان‌دهنده میزان دستکاری و دخالت فیس‌بوک و نیز خط‌ مشی‌های این وب‌سایت است. توضیح خود فیس‌بوک درباره این خط‌ مشی‌ها، این است: “به جای این که همه اطلاعات را همه ببینند، اطلاعات به نحوی سامان‌دهی می‌شود که “مرتبط‌ترین” آن‌ها برای کاربر به نمایش درآید. از بین بیش از 1500 پستی که یک فرد ممکن است با ورود به سایت ما ببیند، تقریباً حدود 300 پست به او نشان می‌دهیم. خبرخوان فیس‌بوک هر پست را براساس هزاران عامل که برای هر فرد متفاوت است، رتبه‌بندی می‌کند.”




  • paper | بک لینک | میله