سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 94/3/27 | 8:18 عصر | نویسنده : م شادمانفر

مسلمانان بر مهمانی خداوند فراخوانده شدید و از جمله اهل کرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.

آرام آرام صدای پای رمضان به گوش میرسد....

پس با نیت‌های درست و دلی پاکیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»



آن گاه پیامبر اکرم(ص) وظیفه روزه‌داران را برشمرد و از صدقه بر فقیران، احترام به سالخوردگان، ترحم به کودکان، صله ارحام، حفظ زبان و چشم و گوش از حرام، مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده‌های طولانی، نماز، توبه، صلوات، تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفت



امیدوارم که درماه رمضان ماه نزول قرآن درهای خیروبرکت به روی مؤمنین گشوده شودوهمه ازخوان وسفره پربرکت خداوندبهره مندشوندانشالله.



ودراین ماه فضیلت های بسیاراست که پیامبربزرگ اسلام حضرت محمد(ص)درخطبه شعبانیه خودفرمودند:



ای بندگان خدا! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی‌آورده است؛ ماهی که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.ودراین ماه ازجمله سفارش هایی که پیامبرفرمودند:



((مردم ! ماه خدا با برکت و رحمت و بخشش گناهان نزدیک است ؛ ماهى که نزد خدا برترین ماه ها، روزهایش برترین روزها، شبهایش بهترین شبها و ساعتهاى آن بهترین ساعتهاست ؛ ماهى است که در آن به میهمانى خدا دعوت شده و شما را در این ماه از کسانى قرار داده اند که شایسته کرامت خدا هستند. نفس کشیدن شما در آن تسبیح و خوابیدنتان در آن عبادت و عمل شما در آن مقبول و دعاى شما در آن مستجاب است . پس با نیتهایى راست، و دلهایى پاک از خدا بخواهید شما را موفق به روزه آن ، و خواندن کتابش نماید. بدبخت کسى است که از آمرزش خدا در این ماه بزرگ محروم شود.



 وما زندانی اعمال خودهستیم وامیدوارم دراین ماه بتوانیم با استغفارزیادپشت هایمان که ازگناه زیااست با استغفاردآزادکنیم.وخداوندمتعال به عزت خودسوگندخورده که سجده کننده ونمازگزاران را عذاب نمیکند و  روزى که مردم براى پروردگار جهانیان بر مى خیزند، آنان را با آتش نترساند.



مردم ! درهاى بهشت در این ماه باز است ، از پروردگار خود بخواهیم  آن را به روى ما نبندد؛ درهاى جهنم نیز بسته است از پروردگار خود بخواهیم آن را به روى ما باز نکند؛ شیاطین هم در زنجیرند، از پروردگار خود بخواهیم آنان را بر ما مسلط نکند.(آمین)

 




تاریخ : شنبه 94/3/23 | 9:2 عصر | نویسنده : م شادمانفر

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله)

پس کسانی که از حجاب فراری اند، 

و بهانه کرده اند که ما دوست داریم آنجور بگردیم
 

و بخاطر دل خودمان میخواهیم و کاری به کسی نداریم و
 

از این دست حرفها، حقیقتأ بدنبال رفع این حد و حدودی است 


که اسلام ایجاد کرده.
 

اسلام نفس امّاره ی آدمی را از این سرکشی مخرب مهار میکند.
 

حجاب، تنها سلاحی است که از هردو شخص مهاجم ومدافع، حفاظت میکند.
 




تاریخ : شنبه 94/3/23 | 8:49 عصر | نویسنده : م شادمانفر

ناراحت نباش بانو ، دوره آخر الزمان است ...

به خودت افتخار کن ، تو خاصی ...

بگذار تمام دنیا بد و بیراهه بگویند !!!

به خودت ...

به چادرت ...

به سیاه بودنش ...

گذشت آن زمان که نفت را طلای سیاه میگفتند ...

این روزها طلا تویی ...

سیاه هم چادرت ...

با افتخار قدم بزن بانو ...

چه کسی میداند !!!

پشت آن پوشش سخت ؛ 

چه گلی پنهان است ؟؟؟

چه کسی میداند ؛ 

گهر عفت تو ؛

چقدر نایاب است ؟؟؟

چه کسی میداند ؛

راز خندیدن آرام تو را ؟؟؟

حکمت پوشیدن آن ساق تورا ؟؟؟

با تو هستم بانو ...

و خدا خواست تو " ریحان " باشی ؛

و تو " ریحانگیت " را مفروش ارزان ...

قیمتت ارزان نیست ...

مواظب چادر مادر باش ...




تاریخ : دوشنبه 94/3/18 | 3:44 عصر | نویسنده : م شادمانفر

 

یادداشت/مریم شادمانفر

این اسلام آمریکایی است که مردم را به دوری از سیاست و فهم و بحث و عمل سیاسی می‌خواند؛ ولی اسلام ناب محمّدی، سیاست را بخشی از دین و غیرقابل جدایی از آن می‌داند و همه‌ مسلمین را به درک و عمل سیاسی دعوت می‌کند.

 

اسلام آمریکایی، اسلام انسانهای بی‌درد و بی‌سوزی است که جز به خود و به رفاه حیوانی خود نمی‌اندیشند؛ خدا و دین را همچون سرمایه‌ تجار، وسیله‌یی برای زراندوزی یا قدرت‌طلبی می‌دانند و همه‌ آیات و روایاتی را که برخلاف میل و منفعتشان باشد، بی‌محابا به زاویه‌ فراموشی می‌افکنند و یا وقیحانه تأویل می‌کنند.

 

 اسلام آمریکایی، اسلام سلاطین و رؤسایی است که منافع ملت های محروم و مظلوم خود را در آستانه‌ی آلهه‌ی آمریکایی و اروپایی قربان می‌کنند و در مقابل، به حمایت آنان برای ادامه‌ حکومت و قدرت ننگین خود چشم می‌دوزند؛ اسلام سرمایه‌دارانی است که برای تأمین سود خود، پا بر همه‌ی فضیلت ها و ارزش ها می‌کوبند آری، این اسلام امریکایی است که مردم را به دوری از سیاست و فهم و بحث و عمل سیاسی می‌خواند؛ ولی اسلام ناب محمّدی، سیاست را بخشی از دین و غیرقابل جدایی از آن می‌داند و همه‌ مسلمین را به درک و عمل سیاسی دعوت می‌کند؛ و این چیزی است که ملتهای مسلمان باید همواره از امام فقید خود و زبان گویای اسلام به یاد داشته باشند.

 

 

ویژگی های اسلام آمریکایی و تفاوت آن با اسلام ناب محمدی از دیدگاه امام خمینی

 (-1  اسلام آمریکایی به هیچ وجه در تضاد با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و منافع آن نیست، لذا طبیعی است که با تمسک بر چنین اسلامی، نمی توان داعیه اسلام ظلم ستیز را داشت چه آن که در چنین تفکری، منافع شخصی و رفاه فردی بر مصلحت دین و امت، رجحان دارد و از آن سو در لایه های درونی چنین اسلامی، ترس، انفعال و دوگانگی موج می زند. و این یعنی رسوخ تمام عیار نفاق در کالبد دین؛ دینی که عین سیاست نیست .

 

 

 (-2تأیید و حمایت آمریکا از چنین اسلامی، خود مهم ترین دلیل بر غیر واقعی بودن آن است به این ترتیب باید دانست که حمایت سردمداران این کشور از جریانی سیاسی در جهان به معنی ضدیت اسلام انقلابی با آن جریان است و چنین معیاری می تواند برای رهپویان اسلام ناب در جهاد علیه دشمنان اسلام، بهترین معیار باشد.

 

3-) چنین تقسیمی برای تثبیت نظام، یک ضرورت غیر قابل انکار است، چه آن که با این تقسیم بندی بر مردم روشن شد، هرچیزی که برچسب اسلام را داشته باشد، اسلام حقیقی نیست و این آگاهی بهترین اهرم مقابله است

 

4-) حضرت امام(ره) چهارگروه را به عنوان حامیان و مروجان اسلام آمریکایی می دانست که شامل سرمایه داران، راحت طلبان، متحجران و مقدس مآبان می شوند.

 

 امام(ره) بویژه در قبال متحجران و مقدس نمایان بیشترین موضع گیری ها را داشت. نگاهی کوتاه به بخشی از بیانات ایشان در همین زمینه، همه چیز را روشن می کند؛

 

«راستی اتهام آمریکایی و روسی و التقاطی، اتهام حلال کردن حرام ها و حرام کردن حلال ها، اتهام کشتن زنان آبستن و حلال بودن قمار و موسیقی از چه کسانی صادر می شود؟ از آدم های لامذهب یا از مقدس نماهای متحجر و بی شعور «دیروز حجتیه ای ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب را با چراغانی نیمه شعبان به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی تر از انقلابیون شده اند.

 

اسلامی که آتش تفرقه میان مسلمین را دامن بزند، به جای اعتماد به وعده‌ی الهی، به دشمنان خدا اعتماد کند، به جای مبارزه با صهیونیسم و استکبار با برادر مسلمان بجنگد، با آمریکای مستکبر علیه ملت خود یا ملتهای دیگر متحد شود، اسلام نیست؛ نفاق خطرناک و مهلکی است که هر مسلمان صادقی باید با آن مبارزه کند. نگاه همراه با بصیرت و ژرف‌اندیشی، این حقایق و مسائل مهم را در واقعیتِ جهان اسلام برای هر جوینده‌ی حقی روشن میسازد و وظیفه و تکلیفِ روز را بی‌هیچ ابهامی معین میکند.

 

تعریف امام خمینی (ره) از اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی

ایشان اسلام ناب محمدی را اسلام آمیخته با سیاست، اسلام مبارزه و ستیز با جهانخواران، اسلام عدالت خواه، اسلام ظلم ستیز و عدم سازش، اسلام تحمل سختی ها و مشکلات در راه مبارزه، اسلام ساده زیستی می دانند و در مقابل ویژگی های اسلام آمریکایی را گوشزد می فرمایند و اسلام آمریکایی را اسلام سرمایه داری، اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان و فرصت طلبان، اسلام جدایی دین از سیاست، اسلام سکوت و سازش و تسلیم و فرومایگی در برابر ستمکاران و مستکبران، اسلام ملی گرایان و لیبرال ها و انجمن حجتیه ای ها، اسلام مقدس نمایان و متحجرین، اسلام کناره گیران و اشکال تراشان و آخوندهای درباری و متحجر و در خدمت سیاست های استعماری معرفی می کنند.

 

جملات امام خمینی(رضوان الله) در رابطه با نفی اسلام آمریکایی

ای مسلمین جهان که به حقیقت اسلام ایمان دارید،به پا خیزید ودر زیر پرچم توحید ودر سایه تعلیمات اسلام مجتمع شوید و دست خیانت ابرقدرت ها را از ممالک خود و خزائن سرشار آن کوتاه کنید ومجد اسلامی را اعاده کند و دست از اختلاف و هواهای نفسانی بردارید که شما دارای همه چیز هستید.بر فرهنگ اسلام تکیه زنید و با غرب وغربزدگی مبارزه نمایید.و روی پای خودتان بایستید و بر روشنفکران غرب وشرق بتازید و هویت خویش را دریابید.امروز زمانی است که ملت ها باید چراغ راه روشنفکران شان شوند وآنان را از خودباختگی وزبونی در مقابل شرق وغرب نجات دهند که امروز روز حرکت ملت هاست.

 

تعریف امام خامنه ای (مدظله العالی) از اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی

اسلام امریکایی چیزی به نام اسلام است که در خدمت منافع قدرت های استکباری و توجیه‌کننده‌ اعمال آنهاست؛ بهانه‌ ای برای انزوای اهل دین و نپرداختن آنان به امور مسلمین و سرنوشت ملتهای مسلمان است. و وسیله‌ ای برای جدا کردن بخش عظیمی از احکام اجتماعی و سیاسی اسلام از مجموعه‌ی دین و منحصر کردن دین به مسجد است . و مسجد نه به عنوان پایگاهی برای رتق و فتق امور مسلمین - چنان‌که در صدر اسلام بوده است - بلکه به عنوان گوشه‌یی برای جدا شدن از زندگی و جدا کردن دنیا و آخرت است.

 

 

 چندین دهه است که استکبار جهانی با سرمایه گذاری های وسیعی تلاش می کند تا حرکت انقلاب ونفوذ فرهنگی-اسلامی را متوقف سازد و تا آنجا که می تواند فرهنگ ماتریالیستی ،سکولار و مبتذل خود را به صورتی گسترده تر به کشورهای اسلامی و شرقی،خصوصا کشور ما وارد کند. مردم را در برابر فرهنگ غرب تسیلم سازد.

 

از اینرو اساسی ترین عنصر فرهنگ ما،که همانا معارف وارزش های دینی می باشند به شدت مورد تهاجم دشمنان واقع شده است؛و میراث و آداب و رسوم نسل های قبل از اسلام به عنوان اسلام وارد فرهنگ کشور شده است که هیچ ارتباطی با اسلام و انقلاب اسلامی ندارد.

 

قرآن کریم خطردشمن را چنین بیان می کند: اگر دشمنان برشما دست یابند،همچنان با شما دشمن اند و دستان شان به زور و زبان هایشان به تبلیغات به بدی به سوی شما باز است و دوست دارند کافر شوید و از ارزش های خویش دست بردارید"و همچنین می فرماید:کسانی که دوست دارند زشتی ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است و خداوند می داند و شما نمی دانید.

 

مقدمه اولین و اصلی‌ترین نقطه در مبانی امام و نظرات امام، مسئله‌ی اسلام ناب محمدی است؛که در مقابل این اسلام ناب، امام اصطلاح «اسلام آمریکائی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کرد.

 

 اسلام آمریکائی یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده‌خواهی، اسلام بی‌تفاوت در مقابل دست‌اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا، اسلامی که با همه‌ی اینها می سازد.

 

 این اسلام را امام نامگذاری کرد: اسلام آمریکائی. اصطلاحی که در زمان ائمه اطهار (ع) نیز تحت عنوان اسلام علی (ع) و اسلام معاویه و یا حتی بعدتر از آن تحت عنوان اسلام امام حسین (ع) و اسلام یزید مطرح بوده است.

 

امام خمینی (ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، شاخصه اصلی انقلاب را اسلام علیه اسلام می نامند و برای تبیین این دو نوع اسلام تلاش زیادی کردند تا جایی که در سال آخر در پیام های متعددی ویژگی های این دو نوع اسلام را بیان می کنند؛که به عنوان مثال می توان به پیام قطع نامه 598، فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و پیام به هنرمندان اشاره کرد.

 

بنابراین موضوع مهم و دارای اولویت، نگاه هوشمندانه‌ای است که فعالان دلسوز جهان اسلام باید به تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی داشته باشند و از خلط و اشتباه میان این دو، خود و دیگران را برحذر بدارند.

 

اسلامِ ناب، اسلامِ صفا و معنویت، اسلامِ پرهیزکاری و مردم‌سالاری، اسلامِ «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار رُحَماءُ بَینَهُم» است. اسلامِ آمریکایی، پوشاندن لباس اسلام بر نوکری اجانب و دشمنی با امت اسلامی است.




تاریخ : دوشنبه 94/3/18 | 12:29 صبح | نویسنده : م شادمانفر

شبکه سوییسی "SRF" تأکید کرد "والدت گاشی" آلمانی (29 ساله) به داعش پیوسته است.

"روسیا الیوم" به نقل از این مجله سوییسی خاطرنشان کرد، این بوکسور که اصالتا آلبانیایی است، 2 بار در مسابقات جهانی بوکس تایلندی قهرمان شده بود.

 

این تروریست آلمانی اوایل ژانویه 2015 به داعش پیوست و طی چند ماه گذشته محل استقرار خود را مخفی کرده بود به صورتیکه حتی خانواده او گمان می کردند که او به تایلند رفته است.

 

 

این شبکه سوییسی خاطرنشان کرد که گاشی اکنون در سوریه است، و در حال گشت زنی در منطقه‌ای در امتداد رود فرات می‌باشد و بیشترین محل فعالیت او نزدیک شهر منبج نزدیک مرزهای ترکیه است.

 

شبکه "SRF" تأکید کرد که هواداران بوکس تایلندی با ابراز نارضایتی از این موضوع درخواست کرده اند که همه عناوین و نشانهای این تبعه آلمانی در این ورزش لغو شود.

 

وی قبل از عزیمت به سوریه، به سوییس رفته بود و با تأسیس آموزشگاهی تحت عنوان MMM Sunna سه جوان 16 تا 20 ساله را آموزش داد. خواهر یکی از همین افراد به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوست.

یکی از این شاگردان که "بن محمد الکردی" نام داشت به داعش درسوریه پیوست و در همانجا از پا درآمد.

وی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به وابستگی شدید خود به تفکرات داعش، اعلام کرده است که قصد دارد برای انجام "کاری خوب" بمیرد.

 




  • paper | بک لینک | میله